Ved at deltage på Lyserød Lørdag gjorde Maxi Zoo præcis det, de er bedst til: at sælge produkter til mennesker med kæledyr. Derfor valgte de at donere en del af omsætningen på udvalgte produkter under Lyserød Lørdag. Og netop udvælgelsesprocessen lå der flere tanker bag. Indledningsvis overvejede de kun at donere en del af omsætningen på deres lyserøde produkter. Den idé blev dog hurtigt lagt ned igen, og de valgte i stedet at gå med nogle af deres mest populære produkter, så en bredere gruppe fik mulighed for at støtte den gode sag. På den måde støttede de også bedst deres medarbejdere, der fik lov til at gøre det, de er bedst til, nemlig at sælge de rigtige produkter til kæledyrsejere.
Og opbakningen blandt medarbejderne var stor lige fra starten af. Ligeledes var der udelukkende positive tilbagemeldinger fra Maxi Zoos kunder, der nød at støtte en god sag, samtidig med at de købte produkter til deres firbenede venner. Kort fortalt var det en succes hele vejen rundt.
Maxi Zoo modtog både materiale til fysisk og digital oppyntning, hvilket også blev meget positivt modtaget.
Læs mere om Maxi Zoos partnerskab HER